Začíná doba dovolených a pokud plánujeme jet do zahraničí, většinou nezapomínáme na pojištění léčebných výloh a dalších nečekaných událostí, které by nám mohli dovolenou znepříjemnit, no hlavně prodražit.
Někdo hrdě vyrazí s tím, že má své „cestovní pojištění“ v rámci platební nebo kreditní karty a nic se nemůže stát. Zde ale doporučujeme překontrolovat zejména rozsah tohoto pojištění. Často se totiž setkáváme s tím, že v rozsahu není kryta odpovědnost za škodu, některá lékařská ošetření a také minimální limity na doplňkové služby. Mnohdy také klienti podcení opravdu kvalitní a rychlé asistenční služby. Zejména, pokud cestují vlastním vozem a stane se nehoda, nebo jen porucha, kterou neodstraní na místě, ocení rychlou a profesionální pomoc a zásah sjednané asistenční služby.
Kvalita asistenční služby začíná již prvním voláním, kdy na druhé straně neslyšíme automat, ale člověka. Ten hovoří naším jazykem, pochopí naši situaci a vysvětlí nám, jak bude pomoc a asistence probíhat, tedy kdo a kdy k nám přijede a jak bude situace řešena.
Určitě sami najdete rozdíl mezi tím, když Vám do hodiny přijede odtahová služba, odvezou Vás do nejbližšího místa možné opravy, máte zajištěno ubytování, náhradní vozidlo, nic neplatíte a pravděpodobně druhý den můžete pokračovat ve své dovolené, než když hodiny čekáte na krajnici dálnice, pak někdo přijede, kdo po Vás bude vyžadovat platbu předem a v hotovosti, nebo odjede.
Všem našim klientům doporučujeme velké mezinárodní asistenční společnosti, které mají smluvní partnery ve všech regionech Evropy, kterým se stačí prokázat existujícím pojištěním a vždy vše zařídí. Dalším plusem je, že nevybíráme ani taková pojištění, kde si klient musí vše nejprve uhradit a pak po návratu domů předkládat účty k proplacení a uplatňovat své výdaje.
Proto pokud chcete mít jen hezké zážitky z dovolené, obraťte se na GD PRO Brokers a my Vám pomůžeme sjednat správné cestovní pojištění a asistenční služby!